Auxiliar de coordinació servei de teleassistència

Atenzia Província de València

Inscripcions tancades

Empresa de teleassistència tant domiciliària com mòbil que dona servei les 24 hores els 365 dies de l'any, atenem emergències i donem ajuda immediata avisant família i serveis d'emergència.

L' auxiliar de coordinació és l' encarregat de realitzar visites domiciliàries a les persones usuàries per a noves altes, així com seguiment de les mateixes. Instal·lant els dispositius i realitzant valoracions sociosanitàries als usuaris.

S'ofereix

  • Incorporació immediata.
  • Lloc estable a jornada completa o temporals

Requisits

  • Imprescindible formació universitària d' orientació social: Treball Social, Psicologia, Educació Social, Pedagogia, Sociologia...
  • Imprescindible Permís de conduir B d' almenys 2 anys de vigència.
  • Valorable valencià fluid.
  • Valorable experiència prèvia en realització d' entrevistes inicials de valoració social.
  • Perfil resolutiu amb habilitats tecnològiques per a la instal·lació dels dispositius.
  • Disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge segons quadrant en torns rotatius de matins o tardes.