Funcions
- Supervisar i gestionar el procés de comptabilitat, incloent-hi conciliacions bancà ries, amortitzacions, comptabilització llistats de costos, etc.
- Coneixements de la normativa fiscal, elaboració, presentació i pagament d'impostos (mensuals/trimestrals i anuals)
- Gestió de clients (emissió factures i gestió de cobrament)
- Gestions administratives diverses.
- Gestions amb diferents administracions públiques.
- Elaboració i gestió de la tresoreria, emissió de pagaments i cobraments.
- Tancaments comptables mensuals.
- Preparar estats financers precisos, incloent-hi balanços, estats de pèrdues i guanys.
- Garantir el compliment de totes les obligacions fiscals i normatives comptables.
- Control i elaboració de documentació comptable i administrativa per a interacció amb auditors de comptes externs.
- Control i elaboració de documentació administrativa per a interacció amb Project Monitoring i entitats bancà ries en relació amb els projectes de promoció.
- Suport al director financer en la planificació, seguiment i anà lisi de costos, rà tios financeres i elaboració d' informes.
S'ofereix
- Indefinida
- Lloc de treball en oficines centrals de Proyme, en polÃgon sud Alginet ( Vcia)
- Horari 08:30-14:00 I 15:00-18.30
- Jornada completa, excepte divendres estiu, jornada intensiva.
- Atractiu paquet salarial- beneficis socials
- En Proyme, garantim la igualtat d'oportunitats entre tots els candidats i candidates que es presenten al nostre procés de selecció.
Requisits
- Llicenciatura Administració i Direcció d' Empreses, Economia, Finances o similar.
- Experiència prèvia 2-3 anys departament fiscalitat-comptabilitat
- Profund coneixement dels principis comptables i financers.
- Coneixements del Sistema Immediat d'Informació (SII).
- Experiència amb Microsoft Business Navision
- Nivell avançat d'Excel·litat