Teleoperador/a Service Desk (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Inserta Empleo València

Inscripcions tancades

Funcions

Atenció telefònica a clients per a la gestió i resolució d'incidències o sol·licitud de peticions de servei principalment relacionades amb microinformàtica:

  • Atenció telefònica a clients/usuaris (àmbit microinformàtic) 
  • Gestió d'incidències i peticions HW/SW i APPs pròpies del client 
  • Gestió de correu de SERVICE DESK 
  • Gestió de la documentació 
  • Suport atenció usuaris resta de clients

S'ofereix

  • Tipus contracte: Temporal
  • Salari brut: Entre 14.000 € i 18.000 €
  • Durada jornada: Entre 31 i 40 hores
  • Torn/Jornada: Torns rotatius


Requisits

  • FP Informàtica, Sistemes de Telecomunicacions, Administració de sistemes informàtics o similar.
  • Experiència: 3 mesos. Es valoraran altres experiències de cara al públic.
  • Cal estar en possessió de certificat de discapacitat.