Teleoperador/a Service Desk (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Inserta Empleo València
Inscripcions tancades
Funcions
Atenció telefònica a clients per a la gestió i resolució d'incidències o sol·licitud de peticions de servei principalment relacionades amb microinformà tica:
- Atenció telefònica a clients/usuaris (à mbit microinformà tic)
- Gestió d'incidències i peticions HW/SW i APPs pròpies del client
- Gestió de correu de SERVICE DESK
- Gestió de la documentació
- Suport atenció usuaris resta de clients
S'ofereix
- Tipus contracte: Temporal
- Salari brut: Entre 14.000 € i 18.000 €
- Durada jornada: Entre 31 i 40 hores
- Torn/Jornada: Torns rotatius
Requisits
- FP Informà tica, Sistemes de Telecomunicacions, Administració de sistemes informà tics o similar.
- Experiència: 3 mesos. Es valoraran altres experiències de cara al públic.
- Cal estar en possessió de certificat de discapacitat.